diumenge, 25 de novembre del 2007

Endavant Laura!


Avuí, 25 de novembre de 2.007. Dia contra la violència de gènere, comence aquest escrit.

És fora de tota data proposta, i fora la temàtica proposada en un principi pel meu benvolgut deixeble i mestre Ricard.

Molt bé per la Laura Borràs! Ara encara em sembla més heroïna que mai... i més companya, i més propera, i més engrescadora!

Perquè duc hores obrint-me un compte al google, i un blogger, i configurant... què bonic és ser totalment autodidacta! Em senc petitona i trencant la joguina per no saber com jugar amb ella.

Molt bé la Laura! M'encoratja cap endavant el veure tanta mancança i limitació personal. Quant queda per fer! No queda temps per a les lamentacions... les meves alumnes i els meus alumnes del futur que ja hi és present em criden. No els sentiu? Va, que no tinc temps a perdre.

Salut i força!







1 comentari:

Ricard ha dit...

Enhorabona Empar! Aquest primer post del teu bloc és una bon inici.

Crec que aconseguir superar reptes (com obrir un bloc) és sempre un tasca que ens dóna molt de coratge per seguir endavant. Ara has fet un pas, i no et pots aturar. Endavant Empar.